"Ingen reklam, tack"

Sådär ja, nu var soffan på plats i lägenheten. Eller, plats och plats, den ligger där omonterad i med att vi var tvungna att montera ner den för att få ner och upp den i lägenheten. :) Till hjälp hade jag robin och även samuel som lånade ut sin bil. En stor eloge till de grabbarna.. Stånk och stön var det när vi skulle få ut soffan från deras lägenhet. Men när vi monterade ner den gick det smidigare.. Sen hjälpte Emmelie och Lena till med.. Emme som "bilvakt" och Lena som "stånkare". :)

När vi kom till lägenheten hade dom satt dit mitt namn på dörren. FETT COOLT! Det kändes rätt mäktigt faktiskt. Har aldrig haft en "egen" lägenhet. Har ju varit lite halvt inneboende hos sandra innan. Men nu blir det en egen 3:a.. Känns väldigt tufft. Har lite bilder.. Men dom får jag nog lägga upp i ett inlägg lite senare.. Kanske om en kvart.

När vi väl kom in i lägenheten så märkte vi att dom hade börjat lägga golvet.. 1/3 var redan klart.. :) Blir så grymt glad när jag såg det. Vi räknar ju med att flytta.

Har ni tänkt på att många lägenhetsdörrar har en lapp uppsatt: "Ingen reklam, tack" .  Det jag ska göra är att sätta upp en lapp med: "Mer reklam, tack" . Vi har ju en kakelugn så vi måste ju ha lite starteld.. Haha, undrar om brevbärarna blir förvånade om dom ser en lapp med "Mer reklam, tack". Vi får väl prova och se om det blir någon förändring i antalet reklam.

Nu ska jag lägga över lite bilder från telefonen och förhoppningsvis så kommer de bli fina..
På återseende! :)

Kommentarer
Postat av: Lena

Fy fan vilka trappor, jag önskar att ni redan bodde
där, för då hade vi redan sprungit färdigt. Jag kommer nog dö innan det är klart. Fixa många som ska hjälpa till så jag slipper springa många gånger.

Svärmor

2007-12-11 @ 22:14:32
Postat av: LENA

GRATTIS TILL MOBILEN

2007-12-12 @ 20:52:51
Postat av: sanna

grattis till mobilen:D

2007-12-12 @ 21:01:18
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0