1 dag kvar!

Idag är det 1 dag kvar. Till 2 saker egentligen. Dels så blir det mogges fredagsfräckis och så blir det även GUITAR HERO 3 till Wii.

Game ringde idag och sa att det var inne för leverans imorgon. Så imon efter jobbet blir det att hämta det.. Funderar på att flexa vid lunch så jag kan hem och lira :) Men det får vi se hur det blir imorgon. :) Jag är bara så fruktansvärt exalterad i spelet. Har nog aldrig velat ha ett spel så mkt som jag vill ha detta. Så nu kan sandra glömma teven för all framtid, mohahhaha. Nej men det ska bli skoj.

Har varit dålig uppdatering på sistone, men kan inte hjälpas. Varit rätt upptagen men ska försöka förbättra skrivandet.

Om ni läser det här kan ni väl lägga en kommentar hur jag ska göra bloggen bättre.

Ha det bra och godnatt!

Kommentarer
Postat av: sandra

just därför ska vi köpa en till tv :P

2007-11-22 @ 21:40:26
URL: http://Saandrras.blogg.se
Postat av: hoketheman

jag kommer och äger dej nån gång då på spelet:Dtycker bloggen är fet i övrigt och är en trogen läsare:D

2007-11-22 @ 22:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0