Bert Karlsson!

Bert är ju för jädra skön. Sitter och kollar på roomservice där dem i detta avsnittet gör om Bert Karlssons kök. Ni vet ju hur Bert är, Jonnie och Mattias håller på att fixa och dona och helt plötsligt kommer Bert in i rummet och börjar kolla runt hur det går för dem. Haha garvar som fasen.

Idag har jag bara tränat och lagat mat. Köttbullar och makaroner. Kommer upp en video om det någon gång under veckan.

Jag tycker inte om att Sandra har fler läsare än vad jag har. :( Funderar nästan på att lägga ner bloggen :/ cirkus 3-6 läsare per dag. Fast iofs, man kanske glädjer någon när man skriver och förhoppningsvis att någon får sig ett gott skratt.

2 dagar kvar - tills jag drar igång "Mogges fredags-fräckis". Mmm ska bli skoj :) Om jag får några synpunkter så kanske jag fortsätter. Men vi får se reaktionerna på fredag.

Nu blir det att kolla lite på Greys Anatomy! :)

Kommentarer
Postat av: andersson

en trogen läsare! :D

2007-11-14 @ 23:04:00
Postat av: Farmer Fran

we live to play another day


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0