Början av min blogg

Ja, det här är då min blogg där jag kommer berätta lite om mitt liv och vad som händer.

Jag är 19 år och tog studenten i Juni. Just nu bor jag på pantarholmen i en fin liten 2:a där jag bor med min flickvän Sandra. Har ett tillfälligt jobb inne på förrådet på militären där det mest handlar om att göra så lite som möjligt ;)

Då sitter man här en fredagskväll med Sandra i soffan och glor lite på film. Fast jag sitter mest på datorn och ugglar. Som vanligt är det fest i vårt hus och imorgon ska sandra jobba, kanske inte så kul om man ska sova i lagom tid.

Imorgon blir det fotbollsmatch nere i Sölvesborg, mot Sölve. Så nu är det till att ladda med lite godis och läsk. Alltid fint på fredagskvällen.

Just fasen, pappa fyller år imorgon med så det blir nog en uflykt hem innan fotbollen.

Lirar även en del poker. Just nu en turnering som går skapligt. Jag vet, poker är skit. Men det är skoj och jag spelar inte för mer än jag har råd att förlora :) Nej nu måste jag koncentrera mig på spelet och så får jag skriva imorgon efter matchen.

Ha det naajs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0