Match och Sverige-Danmark

Igår var jag hemma hos mamma och pappa och grattade min pappa. Köpte lite blommor på blomsterlandet. Får se om dom blir fina när dom slår ut :) Annars var det rätt trevligt att komma hem en runda.

Efter det åkte jag till lägenheten för att städa iordning den lite. Det gick finemang.....NOT! Haha, glömde hälften av det Sandra sa till mig. Men det blev rätt fint ändå.

Sedan var det bussfärd till Sölvesborg för match mellan Sölve och Lyckeby. det var molnigt hela dagen men när vi skulle börja spela sprack det upp och blev kanonfint väder. Superskönt att spela i iaf. Matchen vann vi med 3-0 och kanske inte så händelserik så det är värt att skriva något kul om den. Kanske bara att när vi gjorde första målet fick jag bollen på handen så den studsade ner mitt framför Dalas fötter. Dala sköt förstås in den. Alla såg det utom domaren och det blev ett jädra liv. Hoho! Rätt kul ändå. Sen var det hemresa för matchen Sverige-Danmark.

Matchen kollade jag på med Sandras lillebror. Rätt kul att kolla på Zlatan iaf.. Om man var hälften så bra som han så skulle man vara riktigt bra. :) Synd bara att svenskarna inte fick in bollen! Dom var värda 3 pinnar.

Kvällen avslutas med lite poker. Det gick inte lika bra som i fredags då jag gick några tusenlappar plus. Hade enormt flyt den kvällen. Men igår gick det bra ändå. Gick inte minus och det är min målsättning. Jag har tänkt att vinna ihop till en tv till mig och sandra. Kommer nog bli en 50 tums LCD. Om allt går enligt planerna kommer pengarna snart att finnas där. :)

Nu blir det nog ett parti poker innan jag får röja lite i lägenheten. På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0