Säsongen är över - en ny börjar!

Hej.!
Nu är fotbollssäsongen slut. Eller det är 1 a-lagsmatch kvar. Men där ska jag inte vara med. Inget ovanligt, så har det sett ut hela säsongen. Är till och med bannad från b-laget :) Men säsongen har varit trevande. I början av säsongen fick jag mest sitta på bänken i b-laget. Men fick kämpa och sedan fick jag spela från start i de flesta matcher. Jag kan ju spela fotboll, men denna säsongen har inte allt stämt. Har tappat allt. För 3 år sedan var jag mkt bättre men nu känns det som jag går bakåt i utveckligen. :/ risigt men sant. Men tills nästa säsong blir det nog bättre förhoppningsvis. Ny tränare, både för a- och b-lag. Så det kan bli en nytändning.

De tränare som har varit nu har haft sina "favoriter". Som sedan har fått spela. Även om en "favorit" har varit usel i en match så byts han inte ut, utan får fortsätta spela och vara usel. En favorit är vänsterbacken men han har inte varit dålig utan han har varit jävligt najs ;) (ta inte illa upp, du är najs som fan).

Nu börjar en ny säsong...
Nu börjar min säsong som hockeydomare. Fått min första match idag :) Måndag kl 20.00 i sölvesborg. Ni får gärna komma och kolla om ni vill :) Gått en kurs i helgen. SÅ jag har endast varit hemma 4 timmar i helgen (vaken tid). Men kursen var jätte kul och på lördag ska jag döma hockey hela dagen och sedan fyller mormor år. Så då blir det party party, får se om jag går ut sedan. Vi har ju även lagfest. Men man får prioritera.. :)

Imorgon blir det jobb. Ska åka båt på jobbet. Vi ska ut till kungsholmen och byta kläder till de värnpliktiga.

Vad händer mer imorgon? tja, jag vet inte alls. Vi får väl helt återkomma jag och mitt tangentbord. Men tills nästa gång får ni ha det guld. (muppig avslutning, jag vet)


image5

Fick bli en liten bild på lill-skiten med :)

Edit: Imorgon kommer det bli en överraskning på bloggen. Missa inte den :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0