Biffen Hasse

Wow, what a lördag! Den var skoj, fast den avslutades bäst.

Dagen började med att jag steg upp, lite småsliten, för att köra Sandra till jobbet. Efter det åkte jag hem och åt frukost framför teven. Det är verkligen underbart att äta en god frukost framför teven på morgonen. Att bara ta det lugnt för en gångs skull utan att behöva skynda sig. Sagt och gjort började jag dammsuga lägenheten. Tiden rann iväg och det var dags att hämta Sandra.

Sen åkte vi och köpte en blomma till Hasse som skulle ha 20-års fest. Det blev en rätt fint blomma med ett fint kort :)

Sen var det dags att laga mat för att sedan göra sig iordning. Efter en dusch senare var man redo att åka.

En bussfärd senare satt man där med en underbart god smörgåstårta i munnen. Den hade Marie gjort och den smakade helt underbart. Sen började man dricka lite smått och började sjunga lite singstar. Jävligt skoj faktiskt, efter en trevlig stund så var det en taxi-resa till stan som gällde. Efter vi kom in till stan var det Piraten som gällde. Väl där blev det lite Black-Jack, 50 kr plus :) Efter det dansade jag och Sandra lite för att sedan tröttna och gå hem kl 01.15.

Efter en nattmacka var det faktiskt väldigt skönt att få sova..

Morgonen efter så hade jag räknat med världens bakfylla, men har inte varit ett dugg dålig idag. Kanske för jag bara drack 6 cider. :) Men en rolig kväll som sagt.

Nu är det bara 5 dagar kvar till systemet :) Och imorgon väntar semester, 5 dagar. Det är för najs alltså.

Imorgon skulle jag och Sandra åkt till Ullared men eftersom det är fotodags i Lyckeby så det blir inget av. Förhoppningsvis blir det av på tisdag. :)

Nu väntar Sverigerankingen på mig, så ha en fortsatt trevlig söndag!

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0