Systembolaget!

Idag gjorde jag premiär på bolaget. Kändes rätt mysko där inne och det kändes som alla tittade på en. Hm, märkligt. Men men, nu har jag iaf fixat iordning här hemma och lite så.

Imorse fick jag vakna till ljuv musik i mina öron. Sandra och Molly kom in och sjöng lite för mig samtidigt som jag fick ett jätte fint kort och bakelser! Mums, det var kanongott. Dock ska det väl tilläggas att grädde på morgonen inte är alltför gott. Men jag fick min "gröna" bakelse som jag önskade mig, fast den var iofs vit nu. Ny design - Samma underbara smak.

Nu ska jag sätta mig och njuta lite av livet.

Take care!

Kommentarer
Postat av: Henke Bäck

Grattis lille pôjk! Blir det många turer till apoteket "röda näsan" framöver tro?
Nåväl, du har ju idrotten att tänka på... :-)
Ha en riktigt skön födelsedag och ta det lugnt i helgen så syns vi i verkligheten på måndag.
Tjoho!

2008-04-18 @ 16:39:23
URL: http://www.henkeback.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0