Helgen som varit..

.... har varit väldigt givande. En hel del roliga saker har hänt och endel lite mindre roliga.

I fredags var det min sista dag på jobbet som jag varit på i ungefär ett år. Så det känns lite tråkigt att lämna alla arbetskamrater där. Men det går nya tåg och jag kommer med all sannolikhet träffa dem igen. Ändå kändes det tråkigt och vemodigt när jag skulle gå hem.

I lördags när jag vaknade kändes det helt okej för en gångs skull. Ingen trötthet som det brukar vara utan jag kände mig jävligt pigg faktiskt. Eftersom vi skulle på 2 års kalas var jag och sandra tvungna att hitta present till lille wille. Detta gjorde att vi fick gå en runda på stan. Samtidigt hade Dressman 40 års jubileum och erbjöd 40% på allt i butiken. Var där inne och kikade lite och kom ut med 2 tröjor.

Efter det var det en sväng på H&M, Lindex och Gina Tricot bland annat. Där hittade vi lite presenter och annat. Sedan åkte  vi ut till amiralen för att handla lite. Där gick jag in på den andra Dressman butiken i Karlskrona, där jag hittade en tröja till. Så denna dagen har jag verkligen shoppat.

Efter vi var klara åkte vi hem och tog det lugnt resten av kvällen. Skönt att få ta det lugnt för en gångs skull.

Idag har vi varit på 2-årskalas. En mycket trevlig tillställning där William var huvudpersonen. En rolig och go kille som oftast är glad och busig. En liten charmör... Mycket god mat, tacos och till efterrätt marängswish (hur stavas det?).

Efter att det regnat hela dagen var jag inte alltför sugen på att träna men det måste göras. En blöt träning senare sitter jag här och skriver.

Just för tillfället spelar jag Sverigerankingen på SvenskaSpel. Det kommer bli min underhållning ikväll då jag har semester 5 dagar innan nollningen börjar.

På återseénde!

Blom


Kommentarer
Postat av: M i m m i s | D e s i g n

Heej! Vad roligt o se att du fortfarande har kvar designen jag gjorde :D Du skulle inte vilja byta ut MissMimmi länken mot Mimmis Design? :)



Kraam

2008-08-22 @ 21:59:05
URL: http://mimmisdesign.blogg.se/
Postat av: Henke den förvärvsarbetande

Tjo Blümisch!



Har du nyktrat till än? Hoppas du inte köpte något till dig själv på Lindex - man är ju lite orolig för att du ska bli retad av dina nya klasskamrater :-)



Hoppas att allt är bra med dig och Sandra - vi kommer att sakna dig på jobbet, men det är ju samtidigt kul att folk tar sig därifrån innan det är försent.



Skrik - så hörs vi!

2008-08-31 @ 15:21:40
URL: http://www.henkeback.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0