Blod, svett och tårar

Denna vecka har gått grymt snabbt, har inte ens hunnit/orkat skriva blogg men nu är jag här igen!

Vad har hänt denna vecka då?
Jag har hunnit träna, träffa mormor (som opererat sin höft) och kollat fotboll.

Vad händer imon?
Imorgon är det jobbet. Sedan ska jag tvätta, kanske inte så roligt på en fredagskväll men har inte haft någon tid för att tvätta. Sedan är det ju kvällens höjdpunkt! KHK kvalar till div 1 i hockey! Det ska bli jävligt kul att se. Fullsatt blir det nog med största sannolikhet. Minst 3500 personer samlade i den relativt nya Telenor Arena Karlskrona. Andas jag in riktigt djupt kan jag känna lukten från ishallen. Imorgon blir det verkligen blod, svett och tårar.

Imorgon väntar också Mogges fredagsfräckis. Måste sätta mig och spåna på en fräckis med ;) Vissa tror att jag inte hittar på dessa själv. Men det gör jag!

Så hörs imon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0