Hallo Hallo!

Dienstag heute! Ja, då var vi framme på veckans andra dag - Tisdag! Har varit dåligt med bloggandet pga tidsbrist. Tiden har sprungit iväg och idag kom jag äntligen ifatt den.

Vad hände i lördags?
Kvällen spenderades hos henke ( www.henkeback.se ), där även stefan ( www.relox.blogg.se ) fanns. Vi hade skoj som tusan även om jag förlorade när vi boxades. Ja, vi boxades ju inte på riktigt utan vi spelade XBOX 360. Spelade även lite guitar hero, där var jag iaf någorlunda bra :) eller har jag fel ? iaf så var det en trevlig tillställning som jag gärna gör om.

I söndags spelade jag match mot KFC. Gick väl hyfsat bra, förlust med 2-1.

Igår tränade jag och lagade lite mat.

Idag har sandra gjort tacos och jag har klippt mig. Inte det roligaste inlägget jag har skrivit i min blogg men det kanske blir bättre en annan dag. Torsdag är det iaf match igen :)

Nu blir det sängen. Är ruskigt trött :S Så sovgott.. Natti

Kommentarer
Postat av: Relox

Mkt Trevlig kväll får vi göra om//Rock On Blom

2008-02-28 @ 15:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0