Måndag... Suck..

Tjoho!
Då var det måndag och man steg som vanligt upp, trött efter helgen, för att gå till jobbet. Det var iförsej en skön promenad till jobbet men det kan inte upphäva tristessen att jobba. Iaf var dagen rätt lugn tills steffo sa till att jag hade halv 5 veckan. STÖN!! Hade totalt glömt bort att jag jobbade sent denna vecka. Men på fredag får jag min belöning. 7-11 är inte helt fel att jobba. Synd bara att inte Sandra också är ledig den dagen för då hade man kunnat göra något roligt tillsammans.

När jag kom hem var Molly alldeles kelen, så jag låg och kliade henne en halvtimme i soffan. Mkt mysigt när hon är sån. Sen tröttnade hon på att ligga och gosa så hon gick iväg. Efter en stund började hon skrika. Hon ville ha uppmärksamhet så det var bara att gå och kolla till henne. Då skulle hon plötsligt börja springa full fart i hela lägenheten. Så medan Molly löpte amok så gjorde jag några rostade mackor med ost.

Nu satte jag mig ner för att kolla runt lite på nätet. Nu slutar Sandra snart jobba och jag ska alldeles strax träna. Känner inte för att träna alls idag.. Men men, det får gå ändå..

Efter träningen blir det laga mat och sedan ska jag bara ta det lugnt. Återkommer imorgon. Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Henke Bäck

Heut' ist mein Tag, Heut' ist mein Tag....Tralalalalalalalaaaaaa.

Hallo Blümchen!!! Schyst blogg måste jag säga, dessutom bra mycket oftare uppdaterad än den jag rår om.
Slutar tidigt på fredag säger du, då kanske man kan få lägenheten städad :-) lr?
Vi syns imorgon...

//Henke Bäck

2008-02-12 @ 17:15:34
URL: http://www.henkeback.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0