Mogges fredagsfräckis v10.!

Vi börjar med en liten uppvärmningsfräckis...

Vad heter Irans populäraste preventivmedel?
- Mus - lim.

Nu när smilgroparna har gått upp går vi på det tunga artilleriet.. Enjoy!

63.
- I en livsmedelsaffär där man servade sina kunder över disk, hade handlaren en ny lärling som han skulle lära upp.
- Lärlingen stod och tittade på och lyssnade, medan den väl så etablerade handlaren servade kunden.
- Kunden i detta fallet var en äldre dam som skulle ha ett kilo kaffe.
- Samtidigt med kaffet så tog handlaren fram en flaska fönsterputs. Den äldre damen sa då:
- Jag skulle bara ha kaffe inget fönsterputs!
- Jo men, sa handlaren. När ändå kaffet står och puttrar på spisen så kan du passa på att putsa fönstren!
- Det var ingen dum idé sa damen och köpte flaskan med fönsterputs också.
- Nästa kund var en ung vacker dam.
- Henne får du ta hand om sa handlaren till den unge lärlingen. Tänk bara på hur jag gjorde!
- Vad får det lov att vara? sa lärlingen till den unga damen.
- Jo, jag ska ha ett paket med OB!
- Ett paket OB var det!
- Lärlingen tog fram paketet och en flaska fönsterputs.
- Fönsterputs skulle jag inte ha, bara OB sade den unga damen.
- Jo, sa lärlingen, men eftersom du ändå inte kan knulla på en vecka så kan du ju passa på att putsa fönstren i stället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0