Nu är det helg!

Nu är skolan slut för denna vecka och jag har en välbehövd helg framför mig. Tentan som jag skrev för 2 veckor sedan klarade jag precis. Den som fick bäst var min vapendragare Robin som hade ett väldigt fint resultat.

Nu sitter jag och äter glass.


Har ni inte testat denna glassen från Sia så gör det. Grymt god!

Imorgon funderar jag att gå ner till jobbet en runda när Sandra ska åka och jobba. Kan vara skönt att komma ut lite innan jag börjar städa.. Eller börjar jag städa och sen tar en paus.

Nu är det snart ner i tvättstugan som gäller, för idag är det tvättdag!

Grattis får man även säga till svärfar, som fyller år idag!


Och Robin, efter jag har ätit glass SKITER jag i att göra situps! Lite underhudsfett gör bara mig gott :)
Hejpåerhaentrevligdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0