Galet mycket!

Jag har haft galet mycket att göra. Nu när skolan är igång så blir det mycket mer plugg än jag hade tänkt mig. Det blir inte alltför mycket fritid. Varför ska böckerna bli mycket svårare att läsa när man blir äldre? Det akademiska språket är inte ens kul att prata. USCH!

Börjar saknar jobbet lite. Ungefär en månad sen jag slutade där. Haft 1 månad på mig att skicka receptet till Marie, men inte fått tummen ur röven ännu! Jag ber om ursäkt marie, ska försöka lösa detta snart..

För någon dag sen kunde jag känna lillen sparka. En grymt härlig känsla, att det skulle vara så underbart visste jag inte. Det känns som tiden bara springer iväg. Snart är man på BB med den lille i famnen.

Om tiden finns kommer jag nog på fredag gå ner till jobbet en runda och hälsa på. Kan vara rätt skoj det. Träffa gänget en stund.

Till helgen blir det  domarpremiär. Grymt sugen på att döma nu. Sen är det sista B-lagsmatchen med.

Nu får det räcka för idag! Take Care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0