Hektisk dag!

Hej!
Efter en stunds inaktivitet har jag nu återuppstått. Massa grejer som har hänt och det är svårt att få tiden att räcka till.
En liten resumé av vad som har hänt kanske skulle sitta på plats.. I fredags var det julbord med jobbet. Rätt skoj men maten var väl inte den bästa jag har ätit. Om man jämför andra julbord jag varit på. 3/5 med snudd på överbetyg. Sen efter det var det ugång. Det får nog också 3/5 med snudd på 4.
I lördags var det seeegt med stort S.. :)
I söndags var det döma och fixa iordning i lägenheten, dvs städa, tvätta och packa..
Igår var det jobb och sedan beställde jag även en dator :) Usch, längtar som tusan efter den. Förhoppningsvis får jag den nästa vecka..
Idag har jag lagt ut en annons på blocket. Behöver sälja min soffa då vi flyttar om cirkus en vecka..
http://www.blocket.se/vi/14499682.htm (sandra som har skrivit annonsen).
En fin soffa som vi köpte för 7.195 kr i juni. Bara att höra av sig om intresse finns.

Sådär ja, nu är vi i nutid..
Idag har det varit en och kollat på soffan så vi får se om det blir någon affär.
Om 5 minuter ska jag hämta mamma, hon ville kolla på en julgran. Så ska vi se om Samuel svarar sen vid 6 för då ska jag kolla om jag får låna hans bil.. Sen ska vi hämta sandra kl 19.10 sen efter det blir det raka vägen att hämta den nya soffan som vi köpt. Hmm, Pust, Stånk och Stön. Kommer bli en hektisk kväll..

Nu ska jag hämta mamma, skriver sen.. Eventuellt blir det några bilder på den nya lägenheten.. Före och efter bilder hade inte varit fel :)
PÅ återseende, HEEEEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0