Dålig uppdatering!

Jao då sitter man här en måndagskväll precis hemkommen från jobbet. Idag har det varit inryck för drygt 100 värnpliktiga. Så man jobbade i 13 timmar idag. Kanske inte så kul. Snarare drygt som in i baljan. Från klockan 7 till lunch som var kl halv 12 hade vi 5 värnpliktiga. Så idag har vi mest suttit och pratat. Iaf på förmiddagen. På eftermiddagen började dem droppa in en efter en. Och nu i slutet kom sista tåget från Stockholm och då blev det iaf lite fart på att. Men det ska nog bli bra för dom ändå.

I helgen har det varit fullt upp som vanligt. I lördags tränade jag för första gången på länge. Fotboll alltså, och det var verkligen jobbigt. Man tappar i kondis fruktansvärt snabbt. Så det får nog bli något löp-pass i veckan :) Om man nu orkar det..  Sedan var det hem tilll sandras mormor som fyllde år. Där åt vi god mat och då slapp man ju laga eget käk, och det är aldrig fel :D

På kvällen skulle Sandra ut så dom skulle till en tjej och förfesta. Men plötsligt orkade inte hon ha fest så då fick tjejerna dra hem till oss i vår lägenhet. Så jag begav mig till Fredrik för att spela lite XBOX 360 och softa lite. Det var mkt trevligt, länge sedan man träffade honom. För övrigt kan jag tillägga att jag slog Fredrik i 2 FIFA matcher. :) av 4 :) så där var det jämt. Men i NHL gick det som det gick så vi behöver inte gå in på detaljer.

Sedan var klockan mkt så jag fick bege mig hemåt. Där var tjejerna i full fart. Dem var iaf högljudda även om inte stereon hade mer än 2 pluppar i volym. Dem hade nog ställt in volymen på sig själva på 25 eller något sånt. Men de var iaf trevliga så det var kul :) Vad kan man förvänta av 4 tjejer? ( Nu tänker jag på snacket och ljudvolymen så ta inte illa upp :) )

Sedan var det söndag och jag skulle döma i Olofström. Och när jag väl om hem efter 7 timmar hade hela dagen gått och jag var helt slut.

För övrigt kommer jag rapportera hur det går för Karlskrona Hockey Klubb ( KHK ). Igår blev det vinst med 10-2 mot Osby hemma. Såg första perioden, ett väldigt bra spel från KHKs sida och de ledde med 5-0 när jag gick.

Nu är det att varva ner innan man ska sova..

När man kom hem idag hade sandra dessutom städat och tvättat. En stor stjärna till henne :) Inte helt fel att komma hem till.. Underbart!

NU blir det lite tv och plocka undan den sista tvätten. Ha det bra! Hej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0