Skolarbete mm.

Det kommer nog bli lite skolarbete om dagarna. Var och hämtade böckerna som var något försenade idag. Var första och sista gången jag köpte något från den internet-sidan. www.bokiboki.se . Tog nästan 2 veckor för dem att skicka 5 böcker och det tycker jag är extremt dåligt.

Satt och läste lite idag och jag tror det kommer bli tufft. Har glömt bort allt som har med ekonomi att göra. Kommer få läsa mycket. Bara försöka att få ihop tiden så att allt är löser sig.

Skolan då, mitt första intryck? Det känns helt okej, även att det kommer bli mycket så ser jag fram emot att plugga. Helt okej klass så det ska nog gå fint detta.


Vad har hänt idag då? Som sagt pluggat och lite annat. Städade gjorde jag idag, överallt förutom toaletten. Där hänger mina svettiga fotbollskläder, så ville inte förstöra utan jag lät dem hänga där ifred. Får ta toaletten imorgon när dem har torkat istället.

Nu ikväll har jag suttit och kollat på tv mest. Först är det Cops på tv6, sen Simpsons och Family Guy (grymt roliga serier) och sen var det ju premiär för "Vem kan slå Filip & Fredrik" på kanal5. Riktigt underhållande tv. Missade ni det idag går det imorgon och på torsdag också. Klockan 21.00 på Kanal5.

Nu blir det en lugn kväll innan jag somnar in.

På återseende!


Kommentarer
Postat av: Frida

Vi missar ju tyvär allt som går på de kanalerna, för de ingår inte i lägneheten längre ;/ och vi är för snåla för att betala för det ;P Allt bra? Hälsa sandra.

2008-09-10 @ 15:10:49
URL: http://fritzans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0