En mardröms helg!

Usch, vilken mardrömshelg. Det har varit fullt upp från morgon till kväll. Har verkligen inte hunnit med att skriva blogg.

Lördagen började iaf med fotbollsträning och efter det var det direkt hem där vi skulle flytta in saker till lägenheten. Usch, fy tusan vad jobbigt det var. Bära tunga saker uppför en trappa är inte direkt kul. Till min hjälp hade jag familjen Holgersson och självklart Sandra. Det känns bra att det är folk som ställer upp i vått och torrt :) Nu ska jag börja ragga "flyttkarlar" tills vi flyttar med..
Efter det var det en pizza som gällde. En festpizza satt där den skulle i magen. Sedan vid halv 6 åkte jag och dömde hockey. Var hemma vid 10 tiden så det var bara sängen som gällde..

Idag har jag varit i Sölvesborg och dömt J-18 DM. Rätt så skoj, men det finns roligare saker att göra faktiskt. Hade velat vara hemma och fixa och dona då vi flyttar i veckan! Ser fram emot det mkt.

Imorgon kommer det en person och kollar på soffan. Så får vi se om den blir såld. 3.500 för en soffa är inte mkt..
Ska antagligen handla julklappar med mamma också. Måste bara komma på vad jag ska önska mig.. Några tips?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0