En onsdag special!

Denna dagen började som alla andra. Började med att man steg upp, åt frukost, duschade och åkte till jobbet. När man var helt slut efter jobbet blev det att flytta in lite kartonger till den nya lägenheten. Jobbigt att gå i 4 trappor upp med alla grejer. Direkt när vi var klara med det var det träning som gällde.. 88:ornas gäng som jag spelar i förlorade som vanligt. Vi spelade ju trots allt bra.  Efter träningen var det att hämta Sandra sen skulle vi åka och handla.. Nu satte jag mig ner vid datorn, kollade runt på olika bloggsidor och självklart loggade man in sig på MSN. Sitter man med sandra i soffan och kollar på Room Service då jag ser att jag fått mail från Kenza. Tänkte att hon skulle tacka för visat intresse i hennes tävling (där man kunde vinna en mobiltelefon från 3). Men när jag öppnade mailet så stod det "Grattis". Så läste man vidare så såg man att jag hade vunnit :) Om jag blev glad så blev Sandra överlycklig. Hon studsade runt i rummet som en gummiboll. Haha, jag skrattade så jag tjöt. Har nog aldrig sett henne så glad... Om ni har missat Kenzas blogg så finns den på denna adressen : http://kenzaas.blogg.se/ .

Så nu ska jag sitta och bara njuta en stund och låta det sjunka in.. Som alla andra vinner man sällan några tävlingar. Men jag kommer inte behålla den själv, jag kommer ge den till Sandra som julklapp. En julklapp från Kenza och mig :) För övrigt kan ni gärna läsa hennes blogg: www.saandrras.blogg.se

Nu blir det lite mys i soffan. Hinner nog med ett inlägg efter jag kollat på fotbollen ikväll.

På återseende! Hej!


Kommentarer
Postat av: jannaa

hah grattis då;)

2007-12-12 @ 22:00:56
URL: http://jannaas.blogg.se
Postat av: Fiia

Vi bor högst upp så jag vet hur det är att bära grejer upp för alla trappor :) hehe! Grattis till mobilen förresten!

2007-12-12 @ 23:20:19
URL: http://fiialia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0