För glad för att sova.

Nu har man kollat klart på fotbollen. 1-1 mellan Roma och Manchester United. Halvseg match tycker jag allt. Men har varit för glad för att sova.


Nu blir det iaf sängen och sova en stund. Imorgon blir det ju jobb och sen kanske flytta in mer saker till lägenheten. Ska försöka hinna få in några kort från den nya lägenheten. Visserligen blev korten inte för bra, men dom får väl duga så får jag ta kort med digitalkameran någon dag..

Tack för alla kommentarer jag fått.. Sånt uppskattas.
Btw. Har gått från cirka 10 unika besökare (igår) till nästan 800. Beror på tävlingen men jag hoppas jag får behålla alla somm varit inne.

Nu ska jag rasta kudden men återkommer med bilder och lite annat kul imorgon. Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0