Molly är galen!

Molly har nyss kommit hem från sin lekkompis Zlatan och hon är helt galen. Springer runt som en virvelvind här hemma och river ner allt som kommer i hennes väg. Vi får hoppas hon lugnar ner sig snart för det går inte att lugna henne.

Idag försov jag mig till jobbet. Vaknade 06:35. Skulle vara på jobbet kl 07:00, så det blev en snabbdusch och springa ut till bilen. Givetvis hade det varit kallt på natten så fick ställa mig och skrapa rutorna. Är detta inte för typiskt? När jag kom fram till jobbet var jag några minuter sen. Men det är väl sånt som händer. För övrigt har det varit mycket som tusan på jobbet. Har utrustat flera värnpliktiga med blåa kläder. Dvs arbetsjackor med tillhörande byxor,samt kängor.

När man kom hem hade Sandra gjort köttsoppa med potatis. Himla bra att få maten serverad när man kommer hem. Sånt uppskattar man. Sedan bar det av till Rusta där vi köpt ett badrumsskåp. Efter det till Bosses kalas, där Sandras kusinbarn matade hunden och samtidigt sa/skrek "fuck it, eat it". Hmm, fick ju inte uppmuntra han att säga så, man fick helt enkelt hålla sig för skratt.

Var uppe och lämnade badrumsskåpet i lägenheten också. Tydligen var spisen trasig. Typiskt, så vi får se vad som händer.

Nu har jag kommit hem och kollar på lyxfällan. Rätt bra program tycker jag, läste ju faktiskt samhäll - ekonomi på gymnasiet. Sandra tycker jag är snål , men jag föredrar ordet ekonomisk!

Blir ett nytt inlägg senare med lite bilder..
På återseende! Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0