Guitar Hero 3

image13

Det har äntligen kommit ut :D Så jag har spelat lite efter jobbet idag och tycker det verkar helt ok. Det enda tråkiga med det är att jag inte är särskilt vass. Hmm, måste nog finslipa min talang lite så kanske jag kan gå upp en nivå :) Men det handlar ju mycket om snabba fingrar och motorik. Verkar tyvärr inte ha något av det :)

På jobbet idag kom chefen och sa till mig om youtube-klippen på steffo. Fick tydligen inte filma där inne. Hmm, så det jag gjorde var att ta bort de 2 klippen så jag hoppas ni har fått se dem. För de var faktiskt ganska roliga.

Nu ville sandra ha teven så jag får lägga GH3 på is lite.. Så nu ska jag skriva en fredagsfräckis så jag får avsluta det här inlägget med en bild till :) Jag är frälst ;)

image14

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0