Premiär för Mogges fredags-fräckis!!

Ja då var det som sagt dags för denna premiärdag :) Ingen big deal men kan kanske vara kul.

Ska inte dra ut på det utan presenterar istället "Mogges fredags-fräckis"!

Oskar gick till doktorn och beklagade sig: "Doktorn måste hjälpa mig. Frugan njuter inte längre av att jag sätter på henne!" Doktorn svarar: "Oskar måste pröva nåt nytt! Fixa en neger som kan fläkta er när ni håller på!"
Oskar fick tag i en neger med stor sombrerohatt på stan. Negern fläktade hejdlöst med hatten medan Oskar försökte sända sin fru till 7:e himlen. Men hon förblev iskall. "Vi byter", sa Oskar till negern. "Knulla henne så ska jag fläkta er två!" Den välutrustade negern gick till verket och kvinnan stönade och gnydde inom kort av vällust! Oskar blev förbannad: "Där ser du hur man ska fläkta, din jävla dumskalle!"

Ja då var den över. Men lämna gärna en kommentar om ni vill läsa fler fräckisar :)

Ikväll blir det lasergame på saltö. Och nu innan får jag röja lite i lägenheten innan jag sticker. Träffa grabbarna från gamla klassen, ska bli hur kul som helst.

Såg en go video igår kväll. Här är länken: http://www.break.com/index/blame-halo-3.html


Kommentarer
Postat av: F, Fran

haha gott mos Mogge!

2007-11-16 @ 19:16:54
URL: http://farmerfran.ytmnd.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0