=)

Jag får nog ta tag i mitt bloggande igen. Ska försöka skriva så mkt som jag hinner med.

Det har hänt mkt i mitt liv den senaste tiden.

* Börjat plugga

* Ska bli pappa

Det är endast 2 saker men det är 2 stora saker. Allting har fastnat i huvudet nu och det känns mer verkligt, man kan se det på sandra med, hon växer så det knakar. I februari kommer barnet. Jag har lite föraningar att det kommer bli en flicka.Ska bli otroligt spännande och  roligt att få barn.

Beskedet kom som ett brev på posten och jag visste inte vad jag skulle säga sandra. Blev helt stum, men nu har allt sjunkit in så nu känns det verkligt.

Skolan är rolig och jag tror det kommer gå alldeles utmärkt att vara pappa och student.  Eller vad tror ni?

Är det något ni undrar över är det bara skriva en kommentar så svarar jag.

Nu ska jag kila ner och hämta tvätten :) So long på er!

Kommentarer
Postat av: Henke Bäck

Har jag gratulerat er innan? Är det inte fallet så måste jag spontant utbrista: Bra jobbat hela gruppen!

Fick för mig att ni nästan var barn själva men det är nog bara jag som börjar bli oerhört gammal. Grattis är hursomhelst ordet jag letar efter.



Vad det gäller jobbet så är nog kaos det ord som beskriver situationen bäst. Försöker sköta mitt och inte bli alltför involverad i den övriga galenskapen.



Steffe har uppdaterat sin blogg - har du sett det? Kryss in da fucki´n tak säger jag bara. Karlskronas svar på Tom Hjelte är tillbaka i cyberrymden. Gott!



Nåväl, nu får det vara färdigsvamlat för denna gång - Ha det gott och krama familjen (inklusive djur och foster).



Ajö!

2008-09-07 @ 13:31:03
URL: http://www.henkeback.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0