Det börjar hända grejer!

Äntligen fredag! Vad jag har längtat efter denna dagen. Hmm, bara det att hela helgen kommer man döma hockey känns det som.  Usch ja, ibland måste man göra saker man inte känner för.

Idag har jag jobbat sen ätit en god middag med Sandra. Vi lagade fläskfilé i en svampsås och till det hade vi pommes. Blev himla lyckat och gott faktiskt. Är inte en stor fanatiker i svamp men denna såsen var annorlunda..
Efter det blev vi osams om vem som skulle diska så det slutade med att sandra satte sig vid datorn och jag fick diska. Lämnade dock lite grejer som hon fick ta.. Haha, taktiskt att börja diska..

Efter det åkte vi hem till mina föräldrar en runda för att hämta tröjor som hade kommit från Svenska Spel. Dock fattades det 1 tröja så jag får ringa Svenska Spel, men det gör jag först imorgon. Eller på måndag.. Där stannade vi en stund och pratade sen skjutsade jag brorsan till hans tjej och därefter åkte vi till den nya lägenheten. Där upptäckte vi att dom hade börjat att riva ner de gamla tapeterna! Detta skulle göras i början av nästa vecka så vi blev mkt nöjda att dom redan hade börjat. Så vi siktar nog in oss på onsdag - torsdag - fredag nästa vecka. För någon av dom dagarna blir det nog flytt. Eller iaf till nästa helg. Känns skönt att flytta nu för det ser ut som ett bombnedslag här hemma.

Lägger in en bild på kakelugnen vi har i vardagsrummet.


Den kommer höja värmen i lägenheten för där kommer det eldas 24/7 :)

Nu är det snart dags att rasta kudden för imorgon blir det fotbollsträning kl 10.00 :) Efter det blir det att flytta in ännu mer grejer till lägenheten.

På återseende! Hej!

Ps. Mogges fredagsfräckis utgår denna vecka också pga trötthet. Ds.

Kommentarer
Postat av: LENA

Daniel nu får du skärpa dej med dina fredagsfräckisar det är andra gången, jag har ju varit här och kollat för att läsa. Jag bara skojar

Svärmor

2007-12-15 @ 08:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0