God fortsättning!

Efter en tids uppehåll så har jag återigen funnit mig vid tangentbordet för dagens skriveri.

Julen har varit skoj och fick många fina klappar. Första gången jag faktiskt inte blivit besviken på en enda pryl. Jag tackar alla för de fina klapparna.

Lägenheten är nästan färdig, det är 3 lådor kvar och alla tavlor etc på väggarna. Men det viktigaste är att det känns som ett HEM nu. Det enda som är lite tråkigt är att datorn krånglar lite.. :( Får ingen signal till skärmen, vet inte vad det är men om det är någon som vet kan ni väl lägga en kommentar.

Nu är det snart dags för KM och jag är riktigt laddad. :) det ska bli skoj som tusan ... Lyckeby Goif är laget...

Nu blir det att kolla tv en stund..

På återseende!

Kommentarer
Postat av: lena

får du inte igång datorn fortfarande, ring Kalle så hjälper han dig.

Lena

2007-12-26 @ 11:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0