Helgen! + kalla fakta

Helgen har varit alldeles underbar. Har hunnit göra så mycket grejer att det känns som om den har varat en evighet.

I fredags var jag ledig från jobbet, då passade jag på att vara med molly nu när hon har tratt på huvudet efter hennes kastrering. Hon är piggare nu vilket är trevligt. Fast hon sover mest om dagarna.. Att äta är ett äventyr för sig :) haha. Sen i fredags gästade Fredrik och Frida. Mkt trevlig kväll med tacos och Wii och lite senare även en utgång. Väl ute träffade jag stjärnorna från KHK. Som för övrigt fick stryk hemma mot Halmstad. 1-4, säkert MV Johan Svensson som sket bort allt igen. Men men, jag vet inte för jag såg inte matchen. Men såg däremot hur många skott Halmstad hade skjutit. 18 st och 4 mål insläppta! En räddningsprocent på cirka 78 % :) Bra kille.. Träffade dessutom steffo ute, vilket var mycket trevligt :)

Igår var jag sliten men skulle träna så det var bara att sätta sig på bussen och ge sig av. Väl på träningen kändes det inte för bra. Men det gick bra som fan ändå :) Men det är kul som fan.. Nu i helgen ska jag ju på cup i Mariedal. Det kommer bli så jävla skoj :) Grabbarna och fotboll, kan inte bli bättre :) eller det kan det.. Om Molly och Sandra hade varit med :) dom är naajs..

Idag har jag ätit kroppkakor hos sandras mormor. Det var mkt gott.

Såg programmet kalla fakta i torsdags. Helt sinnessjukt, gubbfan hade ju lyckats skjuta minst 4 skott.! Då hinner man väl för fan tänka efter vad fan man håller på med?! Man blir så jävla förbannad på hela skiten. Och så hörde man på radion i fredags att mannens advokat sa att han hade druckit på kvällen också.. Jaja, inte ens värt att skriva något åt den jävla soppan!

Nu blir det nog att krypa till sängs snart. Börjar känna mig rätt trött.

Såg på en film jag och fredrik hade spelat in för typ fyra år sedan. HAHA LOL! Det roligaste jag sett på länge faktiskt. Var en härlig tid det ;) Go frilla, go kropp :) Nej det var himla skoj. Såg också den nya disneyfilmen, Råttatoulie (akta stavning!). Var rätt bra faktiskt.. Men nu får jag nog avsluta. Slänger in några bilder från i fredags imorgon.

Idag har jag och sandra haft väldigt mysigt tillsammans :) Kollat på ensam mamma söker och massa annat :)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0