Monster-in-law

Shit, nu är sandras syster här. Dom sitter typ och myser i köket så jag fick hela vardagsrummet för mig själv :) Så soft. Kanske skulle ta hem sandras kompisar här lite oftare ;) Haha, nej ska inte utnyttja systemet.

För övrigt idag har jag varit på den kallaste platsen jag någonsin befunnit mig på. På ASPÖ.!! Vi var där med jobbet och kollade runt lite på KA2:s museum. Grymt kallt i det plåtskjulet. Trodde jag skulle frysa ihjäl. Han som guidade oss rullade på sina R. Lät väldigt kul, dessutom var han en gammal officer från försvaret. Så därför pratade (eller nästan skrek) han väldigt högt och dessutom rullade han på sina R, kunde knappt hålla mig i början. Sen åt vi korv därute. MUMS! Det var himla gott efter man stått och förfrusit. Sen kollade vi runt på lite andra "hemliga" ställen och sedan blev det aspö-färjan. Aspö-färjan är dessutom Karlskronas stolthet, med lite ironi. Lyckades till och med somna på resan hem. På något konstigt sätt la jag huvudet i mitt eget knä och lyckades varva ner så jag somnade :) haha, sick, jag vet.

Nu ikväll vill sandra ha teven, suck, men får låta henne ha den. Tänkte kolla på slutet i matchen mellan Lyon - Barcelona (tror jag det var).

Jag. Mathias och Markus fixade ett spelbolag på svenskaspel.se där de 500 första som gjorde ett sånt bolag fick en lag-tröja. Så just nu väntar vi på våra tröjor och medan det har vi slängt in en 20 lapp var som nu är uppe i dryga 500 kr. Oddsen på det är rätt fina. Ni som läser detta och vill ta del i vinster (eventuella vinster) kan gärna bidra med en slant. En liten chansning som kan gå vägen. Mer om detta i något annat inlägg.


Nu blir det nog ett parti poker och så småningom sova en stund. På återseende! Cykelhoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0