Yabadabadoooo!

Säger jag bara. 6 månader till på jobbet. *pust*. Så skönt att få reda på det.. Känner sig lite säker nu :) Nu kanske det blir en dator och lite grejer till den nya lägenheten. Ser fram emot att flytta väldigt mycket :) Ska bli kul att få allt serverat, så det enda vi behöver göra är att inreda. Det vill jag verkligen vara med på :) Att få känna sig delaktig är ju ett måste. Sandra ska inte ha sista ordet på allt ;)

Ikväll har det varit träning. 88:orna, som jag kallar oss, vann över alla idag :) Härligt att få vinna ibland med..

Nu blir det att kolla på lite datorer på nätet och vänta på att teven ska bli ledig så att jag kan kolla fotboll :)

Ha det bra allesammans.!

Kommentarer
Postat av: sandra

jaja du kan få bädda sängen och göra allt som inte jag vill :P..

2007-11-28 @ 20:40:01
URL: http://Saandrras.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0