Tjoooho!

Ny mobil på g. :) Ni kanske tror jag är bålrik som kan gå och köpa allt jag ser. Men faktum är att jag får mobilen om jag förlänger mitt abonnemang. Har haft den i 2 år nu men nu börjar den strejka allt oftare.. Det passar utmärkt med en ny mobbe då :)

Idag har det varit rätt drygt på jobbet. Det enda vi gjort är att inventera massa saker. Nu får man ju även jobba helg och då är det självklart ännu mer INVENTERING!! fy fasen alltså. Det är hur tråkigt som helst. Men men, inget att göra åt.

På fredag blir det att fira 5 år med sandra :) woohoo.. Det blir väl att gå ut och äta eller något liknande.. Kommer säkert bli jättegott. Yummie :)

Nu blir det Grey's Anatomy.. C YA!

image6

Här är teeeefen btw :)

Kommentarer
Postat av: Hoke

Grey's Anatomy? va fan?

2007-10-04 @ 22:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0