Charmigt efterbliven.!

Idag har det varit rätt skoj på jobbet :) Kört truck och massa sånt.. Har också hunnit med att vara trött som tusan. Vi håller på att inventera på jobbet så ska man skriva datum på  lapparna man skriver där det står hur mycket det är i varje pall. Jag glömde visst att skriva datumet på några lappar. Då får mattias lyfta ner pallarna med trucken igen. Då skriver jag gårdagens datum och då lägger mattias kommentaren: "- Daniel är charmigt efterbliven.!" .... Skrattade så jag trodde jag skulle dö.! Haha, han sa det på ett sånt skönt sätt.

Stefan berättade en goding idag också. Han hade fått ett telefonsamtal från en telefonförsäljare trots att han har anmält sig till NIX. Tar samtalet ord för ord:
Stefan: Kan jag få ditt hemnummer så kan jag ringa dig senare?
Tjejen: Nej, det får du inte..
Stefan: Varför inte?
Tjejen: Nej, då ringer bara massa idioter hem till mig.
Stefan: Då förstår du hur jag har det! Och sedan slängde han på luren.

Klockrent skulle jag vilja säga.. Tyvärr kommer jag på vad jag skulle ha sagt långt efter samtalet..

Ikväll blir det nog att slappa och ta det lugnt. Ska väl kolla lite på tv och sedan gnugga mig lite med handduken på skägget så det ryker.Det är ju inte helt fel att snygga till sig lite... :) Just nu är det idol. det är ju inte alls kul nu när alla kan sjunga :) Bläää.

Just nu spelar b-laget i Sveriges sämsta klubb. Lyckeby GOIF. Jävla muppar. finns inget mer att säga...

Godnatt.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0