IDOL wtf?!

Det enda man gör nuförtiden är typ att jobba! Sen när man kommer hem är man helt slut.... Usch usch. Men det är kul på jobbet och jag stormtrivs men man blir ju så trött. Hade nästan hellre pluggat nu direkt efter studenten. Men det är kul att tjäna lite pengar :)

Kollar just nu på idol. Vafasen, vissa tomtar har ju ingen självinsikt. Man borde väl förstå att man inte kommer gå vidare om man sjunger som falskt som en kräfta. Jag hade med kunnat vara med och göra bort mig men wtf! Varför skulle jag ställa upp och göra bort mig ? Om jag skulle ställa upp hade jag bara inte förnedrat mig själv utan även alla artister och folk som kan sjunga. Hade det varit rätt ? Men det är det som är tjusningen med Idol - Audition, för personer som är usla och inte har någon självinsikt! Om man "suger" på att sjunga måste man ändå ha ett rätt bra självförtroende. I vissa lägen önskar jag att jag hade hälften av det självförtroendet som endel personer har på Idol.

Nog om idol. Det är faktiskt rätt kul ändå...

Imorgon blir det jobb! Wooohooo! Hehe, nej men sanningen är att jag inte tycker illa om mitt jobb - tvärtom jag tycker väldigt mkt om det :)

Sandra och jag har pratat om att flytta till en större lägenhet. En 3:a inne i stan. Den är inte så mkt dyrare än den längenhet vi har i nuläget. Dessutom får jag närmare till jobbet ;) Men vi har ju bara bott här i 3 månader så jag vet inte hur vi ska göra. Får ta det som det kommer...

Inget nytt att rapportera inom pokern. Det går lite upp och ner..

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0