Mysig fredagskväll..!

Har just nu en jätte mysig fredagskväll.... NOT! Sitter ensam medan sandra jobbar.. :(  Så jag kollar på cops och lirar poker.. Poker har blivit kul som tusan igen och jag försöker mig hålla inom 2 timmar om dagen.. det har jag lyckats hålla. Men det är så förbaskat kul. Jag förstår varför folk har blivit ruinerade på grund av pokern. Det är snabba pengar. Antingen vinner man pengar snabbt eller förlorar man pengar --- snabbt..! Ruskigt otäckt om man tänker efter. Man ska ha respekt för pengar också. När man ser siffrorna tänker man inte på pengar. Hade jag suttit med en bunt hundralappar så hade man inte släppt dom frivilligt.

Ska hämta sandra vid 9.. så har drygt 1 timme på mig att ha tråkigt.. Men jag har snyggat till lite i lägenheten även om sandra har gjort det största jobbet :) Hon är faktiskt en toppentjej :)

Imorgon blir det match mot Ronneby. Återkommer med ett referat om matchen imorgon. Så nu blir det att ladda med vatten och lite mat.. För imorgon gäller det att vara på hugget :)

När sandra kommer hem blir det filmtaajm :) det kommer bli skoj :)


Ha det fint.. Mogge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0