2 dagar kvar att leva....

... som 19-åring. Känns ändå rätt tråkigt, efter 20 har man ju inga födelsedagar kvar att fira.. man blir ju bara äldre och äldre, fler och fler rynkor. Rätt tragiskt att det ska bli så. Men nu ska jag bara njuta av mina sista dagar som tonåring :)

Idag har det inte hänt alltför mkt, bara städat, lagat mat och tvättat. Så dagen har flytit på i ett rätt behagligt tempo. Just nu är det att sitta vid datorn och jäsa som gäller. Skulle egentligen blivit poker idag men det sket sig.. Hade faktiskt varit jävligt skoj.

Imorgon blir det väl att ta det lugnt och sen städa lite. Ullared-resan tog rätt bra på krafterna :)

Igår spelade jag Sverigerankingen på svenskaspel. En pokerturnering, för den som inte visste. Efter visst flyt (och oflyt) slutade jag på en 14:e plats. Turneringspokern har gått rätt bra på sistone. Försöker spela tajt och det fungerar p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0