Grattis Molly!

Igårkväll var det poker för hela slanten... Efter många diskussioner fick vi tillslut ihop 3 (!) spelare. Steffe, Hoke och Mogge. Cash game med blindsen 1/2 stod på schemat.

Efter ett dåligt kortsnitt spelade jag mer löst och lyckades dra ut håkan ett par gånger. ;) Det gillade han inte, men däremot jag. Var skoj ett par timmar sen var det hemfärd för att sedan sova.

Idag har det varit rätt lugnt. Sandra och jag har ätit en fin middag nyss. Fläskkotlett med potatisgratäng. MUMS! 

Nu blir det nog att ta det lugnt för man är ju proppmätt :)

Jag och Sandra firar vår 5,5 år idag, och dessutom fyller Molly år :) 1 år.. GRATTIS MOLLY!!!

Nu ska jag bege mig. 

Take care! Mvh Mogge

image1

Födelsedagsbarnet !! :) 

Kommentarer
Postat av: M i m m i s | D e s i g n

Grattis till er! Och till söta Molly :)

2008-04-08 @ 22:17:59
URL: http://mimmisdesign.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0