Mog1

Har varit grymt mycket att styra upp de sista dagarna...

Har varit träning och jobb så därför har jag inte kunnat vara på datorn speciellt mkt.

Men iaf har det inte hänt så mkt så kan tyvärr inte meddela er för mkt. Men imorgon blir det nog bolaget för andra gången iaf.. Alltid bra att ha lite dricka hemma. :P

Imorgon kommer också en fredagsfräckis :) Får se hur den blir.. hehe.

Nu blir det sova.. För Imorgon blir det att gå ut och gå med jobbet ;) Naaaaajs! I like to move it, move it.!

Om ni undrar varför jag är i så extas är det för att jag är blixtertrött och så lyssnar jag på denna låten. Rätt bra låt om man vill häva några starka på en lördag kväll..


Tack för mig!  :P


Mogge88 tar inget ansvar för att barn lyssnar på låten. Den lyssnas på egen risk, känner du dig kränkt ring BRIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0