Slogs med pensionärer på Ullared!

Tjoooho, välkommen hem Mogge! Tack, jag har nämligen varit i Ullared hela dagen. Klockan var ställd på 05.50, men Sandra hade svårt att sova (hon skyllde på katten men jag tror hon var så uppspelt på att åka) så vi steg upp runt 05.30.

Vi körde runt 06.30 och efter ett par kissepauser så var vi framme vid 10-tiden. Mycket folk redan då så vi fikade med lite frallor köpta från Z-bagarn. Underbart gott i solskenet. Efter det tog vi en vagn och skulle börja vår raid med att slåss med en sjuhelsikes massa pensionärer.

Vi hittade ett par fina grejer, bland annat massa kläder och jag var rätt nöjd med mina 2 Carlsberg glas. Haken är att det mesta är såpass billigt att man köper fast man inte behöver det. Men tycker jag kom hem med rätt mkt nyttigt. Det var mest smått&gott men även 5 t-shirts, 2 hood-tröjor, 1 par jeans och 2 par shorts.

Så idag känner jag mig riktigt sliten faktiskt och mycket bättre blir det inte imorgon, då väntar det tvätt. Men vissa saker måste göras och det blir inte bättre av att gnälla.

3 dagar av semestern vilket känns tungt men det är också 3 dagar kvar till systemet. :)

Nu ska jag njuta lite till av min semster. :)

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0