Vilken dag.!

Denna dagen började ganska trist. Man hör klockan ringa men man känner ögonlocken sakta falla mot golvet. Det krävdes X antal snooze för att vakna. På jobbet var det faktiskt kul tills man fick lite "skäll", kan inte komma ihåg situtionen jag var med i. Jaja, efter det gick humöret ner och dagen blev därefter. Tråkigt när det blir så. Hade hellre velat vara glad hela dagen.

Ska försöka att inte tänka på det man blir bara olycklig då. Men till en roligare sak. Jag har blivit befodrad! Nu är jag chef för kundtvätten på jobbet, haha. Så har även fått en ny titel, C Kundtvätt Blom. Det ni.! Haha.

Efter jobbet gick jag och köpte mig ett par jeans. För att sedan gå hem och dö i soffan. Är det inte underbart att slänga sig i soffan och bara dö för en liten stund efter jobbet ?

Klockan rann iväg och det var dags att hämta Sandra på jobbet. Efter ett snabbt stopp på Amiralen Zoo, där jag skulle köpa Molly en klösbräda. Hon har nämligen börjat riva på tapeterna i köket. Så nu är det en stor reva på tapeten. Iaf hämtade jag Sandra och vi åkte till Rödeby en stund.

Nu är jag hemma igen och är trött som bara den. Nu blir det nog ett parti poker. Det kan bli något pokerparti med grabbarna imorgon med kanske. Men det återstår att se. Så nu tackar jag för mig och på återseende!

Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0