Uppe i sadeln igen.

Kanske dags att uppdatera bloggen?

Det var ju några dagar sedan man gjorde det, men det har inte hänt något speciellt. Den ena dagen är den andra lik.

Man stiger upp på morgonen för att gå till jobbet. Där är man i 8 timmar för att sedan komma hem och vara alldeles slut. Väl hemma ligger man och kollar på tv till det är dags att träna. När man har tränat kommer man hem och äter för att sedan sova. Hur kul är det att läsa om ?

Nu kommer det dock ske några förändringar i mitt liv. Till hösten börjar jag plugga på högskolan i Ronneby, där jag ska läsa ekonomiprogrammet. Detta gör att jag sannerligen kommer ha mer att skriva om (eller?!), då det kommer hända mer i mitt liv (förhoppningsvis).

Planen just nu är att jag eventuellt kommer starta en ny blogg med ett nytt ansikte utåt. Detta återstår att se, allt annat jag sagt i bloggen verkar inte ha uppfyllts. Men lite förändringar kommer dock göras.

Det känns lite tråkigt just nu, flera av mina vänner har sökt sig från Karlskrona för att plugga. Bland annat Fredrik x2 och Olle.  Att alla ska flytta ifrån en underbar stad som Karlskrona, tråkigt. Men men, då blir det desto roligare att träffa dom när dom kommer hem.

Detta var allt för mig denna gången, jag återkommer med mer info vid ett senare tillfälle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0