Singing Bee

Ja, då har det varit nypremiär av Mogges fredagsfräckis! Själv tyckte jag den var rätt najs, men det är er jag ska underhålla med mina fräckisar så det är ni som får bestämma det.

Plötsligt har allt blivit så mkt roligare. Nu syftar jag på bloggskrivandet och inget annat. Men det gäller att hålla i det annars tappar man alla läsare. Det är ju roligare att skriva ju större publik man har...

Idag pep mobilen 05:45 och jag var knappt vid medvetande. Efter 25 minuter hade jag snoozat klart och steg upp. Iväg till jobbet där det var jefligt drygt idag. Vi gjorde inte för mkt utan stod mest och snackade. Särskilt med steffo, som för övrigt skaffade sig en blogg idag (länk kommer senare). Efter jobbet var det hem och fixa en fredagsfräckis. Resultatet av den har ni redan sett. Sedan hade jag fått i uppgift av sandra att städa så det var bara att lyda order :) Så satte på lite musik och började städa. Klockan gick och det var dags att hämta sandra. Vi åkte och slängde lite skräp och sedan var det hem till hennes föräldrar som gällde.

Där kollade vi lite på reprisen av Singing Bee ( tv3 ). Det var en tjej, eller kvinna kanske man ska säga, som var väldigt duktig och tog hem maxpengarna på 50 000. Själva programmet tycker jag är lite löjligt i sig, stå och dansa och försöka sjunga rätt. Herregud, det var som ett vuxenprogram av Amigo. Ni kommer ihåg det programmet på   
1:an där programledaren tjoade och tjimmade för publiken som max var 12 år. Så tycker jag om singing bee.

Efter det var det att köra till McDonalds och käka lite. Inte så sugen på att laga mat när man städar. Nu har vi precis städat klart och klockan är "bara" 9. Men det är skönt för imorgon vet man att det inte kommer bli något fix alls :)

Imorgon kommer det bli en grundlig presentation av mig :) Kanske inte så intressant men om det finns nya läsare så kanske det är bra med en presentation. Nu blir det att lyssna på musik och kanske ett parti pååååker! Vi får se vad som händer.

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: MissMimmi

Tack det var roligt att höra! :D

Verkar som att ni haft storstädning där hemma? Skönt att ha det överstökat nu i så fall :) Det skulle behövas en här hemma med :P

2008-02-08 @ 21:25:38
URL: http://missmimmi.blogg.se
Postat av: svärmor

Hej igen!
Nu är jag tillbaka och skriver till dig.
Fin blogg du har fått...

Kram Svärmor

2008-02-09 @ 09:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0