Snus + Dator!

Orkar inte vara inne och skriva massa blogg förrän min dator kommer. Problemet är att den hade kommit.!! Men har inte fått något kolli nummer och kan därför inte hämta den. Det är ju stört. Bara för jag inte har numret så får jag inte hämta den jävla datorn även om den bara ligger där och väntar på mig. SUCK!!

Och imon när jag antagligen får den ska vi ju tvätta. Men men, då blir det väl att springa fram och tillbaka.

Ska även försöka sluta snusa, för det börjar bli jävligt dyrt nu. Annars hade jag nog inte försökt. Det känns som man är blixtersugen på snus hela tiden och lättirreterad är man ju :S Får väl köpa onico eller nåt om det inte funkar.. Men vi får se hur det går med det..


Kommentarer
Postat av: LENA

LYCKA TILL MED ATT SLUTA SNUSA. HAR MAN BARA MOTIVATIONEN SÅ GÅR DET, SE PÅ MIG

LENA

2008-01-08 @ 21:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0