Crazy Day!

Ja, idag har det varit en galen dag. Många spännande saker som hänt men vi börjar väl i tidsordning. Middagen spenderades på Mints där jag åt en trerätters, himla gott! Efter det var det tillbaks till jobbet för att sedan få reda på att man fick jobba över.. Så en timme las till på mitt schema. När klockan började närma sig 4 ringde Svenska Spel och sa att jag hade vunnit en biljett till FÄRJESTAD - FRÖLUNDA uppe i Löfbergs Lila Arena. Jippi tänkte jag men skulle nog inte tagit ut segern i förskott. Jag skulle vara där två timmar innan matchstart, alltså klockan 5, för att få 500 kr av tippa för. Det var inte enbart jag som vann utan flera andra. Vi fick samma förutsättningar och vi skulle tävla om en till resa. Jag tror tävlingen gick ut på att man skulle öka pengarnas värde mest.

Men jag ringde svenska spel nu efter träningen och tog reda på lite mer fakta om vad som gällde. Det var bara en (!) biljett så besvikelsen blev stor. Köra 70 mil enkel resa själv hade jag nog inte klarat av själv. Det hade tagit mig mycket tid och ork. :S Så jag var tvungen att tacka nej. Blev lite smått besviken där faktiskt. Färjestad finns verkligen i mitt hjärta. Men jag lovar. om färjestad går vidare i slutspelet och får möta HV så ska jag försöka ordna biljetter till matchen.

Sedan har jag även köpt biljetter till Björn Gustavsson och CO som ska komma till Karlskrona den 22 oktober och ha en liten show. Gå gärna in på www.bjorngustafsson.se och köp biljett du med :)

Detta var min dag. Som avslutning vill jag bara säga att jag ska lägga av att skoja. Ingen som tror på mig när det väl gäller.

GOD KVÄLL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0