Var är mina byxor?

Jag kan banne mig inte hitta mina byxor. I måndags har jag bestämt för mig att jag la ner byxorna i tvättkorgen, men nu är tvätten tvättad och inga byxor syns till. Är det någon som ser ett par byxor på vift kan ni väl ge mig dem. De är grymt sköna...

Idag har jag varit på jobbet en runda, kollade läget och käkade lite. Efter det var det hem för att börja dammsuga och diska. Man ska verkligen inte spara disk längre än 1 dag. Det blir för jobbigt att diska annars.

Sen drog jag till Robin där vi skulle göra en exceluppgift klar. Råkade nästan förstöra hela hans lägenhet innan jag skulle gå. Sorry.

Efter det hämtade jag Sandra för vi skulle handla och som vanligt blev det mycket mer än vad vi tänkt oss. Sedan åkte vi hem för att städa iordning det sista och jag gjorde varma mackor. En ganska händelserik, men jag saknar fortfarande mina byxor!

Kommentarer
Postat av: Originalräven

Haha, du behöver inte ha dåligt samvete för brevinkastet;)

2008-11-15 @ 19:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0