Falukorrrrv!

Nu har jag varit sådär slö igen. Orkar inte gå in och skriva något.

Idag har det iaf varit skola för min del. En lektion på 2 timmar sen var det hemfärd igen. Satt och snackade lite med räven och hans favoritkäk måste ändå vara falukorv. Så när jag var i KNA igen stannade jag till på Cityhallen för att köpa lite käk. Tänkte jag skulle testa hans käk så det blev en falukorv.  Det med lite makaroner satt fint i magen, sen var jag även snäll mot sandra och gjorde henne en omgång tills imon.

Har köpt en kamera också. Den gamla vi hade började krångla så denna investeringen kommer nog bli lönsam. En Nikon s210. Väldigt fräsch kamera, har dock inte hunnit testa den så mkt då vi inte köpt minneskort till den.



Imorgon ska jag på företagsbesök på sjukhuset i KNA. Ska bli skoj...

Vi hörs! Hej


Kommentarer
Postat av: Räven den äldre

Falukorv är aldrig fel!

2008-10-12 @ 08:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0