Kändisfotograf!

I fredags var jag och lirade poker hos steffe. Alltid skoj med poker hos steffe. Därefter var det utgång som gällde. Där nyktrade jag till såpass att jag kände mig som en medarbetare på meranöje. Så jag var inne en runda på statt och fick syn på ladies night gänget. WOW, papparazzi som man är tog man lite bilder (endast 2 av bra kvalité). En rolig kväll, och igår var det shopping med sandra som gällde..

Idag har varit en lugn dag med lite plugg och annat.

Lägger upp lite bilder från i fredags så ni också kan njuta.

Någon dag under veckan ska jag få upp ett recept på en tårta jag bjöd på när jag slutade jobbet!

Ha det bra!



Grabbarna grus i action!



Usch K-3, fold direkt!



Party på stan?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0