2+2 = 22

Då har fredagen precis börjat och man är fortfarande vaken. Fast måste snart sova då jag har mkt att göra imorgon. Tvätta och städa lite, sen måste jag självklart plugga. Usch det är verkligen trist. Det blir nog inget hälsa på jobbet imorgon. Det hinns nog inte med pga alla andra grejer jag måste styra upp.

Idag har det varit skola, i 2 timmar. Sedan dagens roligaste grej, Simpsons och Family Guy. Sjukt bra avsnitt av family guy idag. Efter det var det träning. Skönt med sista matchen på lördag. Börjar tröttna lite på fotbollen nu. Roligt att möta rödeby också, jag kommer vara så taggad! Kan ju vara min sista match i Lyckeby Goif tröjan, då det kommer hända grejer nästa år.

Sandra börjar bli tjock nu, men säg inte det till henne. DÅ blir hon ett monster. Med tjock menar jag att hon börjar bli rund om magen. Det finns bild på hennes blogg. http://saandrras.blogg.se/

Nu blir det att sova för imorgon är det som sagt mycket som ska hinnas med. Ska försöka slänga in Mogges fredagsfräckis med. Det var länge sedan!

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Marie

Vilken söt liten mage Sandra har:)

Du är förlåten Danne för receptet.Det blir väl nån gång..Jag fyller i Juli

2008-09-29 @ 20:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0