Fajtats med en byrå

Ikväll har jag fajtats med en byrå. Vi behöver mer förvaringsmöjligheter så vi beställde en byrå för ungefär 9 veckor sen på Karlskrona Möbler. För 9 VECKOR sen!! Allt man ska köpa där får man beställa som man sedan får vänta ett jädra tag innan man får.

Det jag inte förstår är vad dom har sitt stora & nybyggda lager till?!

Nu är den iaf på plats och det känns bra!

Imorgon blir det en ny fajt! Blir mot pensionärerna på Ullared. Där kommer jag tillbringa min lördag.

Ska ni göra nåt kul i helgen?

Nu blir det sova, sticker tidigt imorgon bitti.

Take Care!

Kommentarer
Postat av: Marie

Hallå Danne!

Gör du inte annat än shoppar nu för tiden?

Vi saknar dig på jobbet:(Hoppas allt är bra med dig.

receptet?:)

2008-09-19 @ 19:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0